V boj za prevzem filmskega velikana vstopa tudi Netflix

Netflix bi s prevzemom skupine Warner Bros. Discovery še povečal svoje produkcijske zmogljivosti. Hollywoodski igralci temu prevzemu niso naklonjeni.
Ponudnik pretočnih storitev Netflix je podal prevzemno ponudbo za medijsko skupino Warner Bros Discovery, prevzem pa bi večinoma izpeljal v denarju, piše v poročilu, ki ga povzema STA. Prodaja z dolgovi obremenjenega televizijskega, filmskega in medijskega velikana bi lahko močno preoblikovala ameriško medijsko krajino.
Glede na Bloombergove podatke se je Netflix v drugem krogu prodajnega postopka Warner Bros Discovery pridružil deležnikoma v panogi Paramount Skydance in Comcast. Slednji je denimo lastnik konglomerata za množične medije in zabavo NBCUniversal.
Več neželenih ponudb
Warner Bros Discovery, matično podjetje televizijske mreže HBO, medija CNN in filmskega studia Warner Bros, je v prodaji od oktobra. Za to se je odločil, potem ko je prejel vrsto neželenih prevzemnih ponudb. S tem se je gigant odrekel sprva predvideni delitvi na dve enoti, pri čemer bi bila ena osredotočena na pretočne vsebine in studie, druga pa na tradicionalna kabelska omrežja.
Sprva se je za tega medijskega velikana zanimalo podjetje Paramount, ki je od nedavnega v lasti družine ustanovitelja tehnološke družbe Oracle Larryja Ellisona, enega najbogatejših ljudi na svetu. Njegov sin David Ellison, sicer filmski producent, je namreč izvršni direktor Paramounta in je za Warner Bros Discovery, preden je šel ta v uradni postopek prodaje, podal tri zaporedne prevzemne ponudbe, navaja STA.
Netflix v pripravah na zajetno posojilo
Netflix, največji ponudnik pretočnih vsebin na svetu, ki šteje že več kot 280 milijonov naročnikov, se po Bloombergovih podatkih za financiranje morebitnega prevzema pripravlja na najem premostitvenega posojila v skupni višini več deset milijard dolarjev.
Če bi mu posel uspel, bi Netflix še povečal že tako precejšnje zmogljivosti produkcije vsebin. Bi pa verjetno pristal tudi pod strogim nadzorom regulatorjev za varstvo konkurence v ZDA in drugod po svetu.
Hollywoodski igralci si po pisanju STA ne želijo, da bi Warner Bros končal v Netflixovih rokah. Skrbi jih namreč, da si to podjetje prizadeva omejiti predvajanje svojih filmskih produkcij v kinodvoranah.